July 17, 2014

I fucking LOVE Ikea !

I fucking LOVE Ikea

Είναι καλοκαίρι και το καινούριο μου αγόρι και προθυμοποιήθηκε να έρθει μαζί μου στο IKEA να με βοηθήσει να διαλέξω 2 - 3 έπιπλάκια για το σπίτι. Το αγόρι μου, μου τα κουβαλάει και αναλαμβάνει και να μου τα συναρμολογίσει γιατί εκτός από τζέντλεμαν, πιάνουν τα χεράκια του και έχει και τα κατάλληλα εργαλεία! Με αφήνει να χαλαρώσω να κάνω την ηλιοθεραπεία μου πίνοντας παγωμένα κοκτέιλ και να ξεφυλλίζω περιοδικά ... αλλά καθώς τον χαζεύω να ιδρώνει μαστορεύοντας, το πονηρό μου μυαλουδάκι σκέφτεται αλλά ... και στο κάτω κάτω τι! δεν του αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ? Αχ μωράκι μου σε αγαπώ!
I fucking LOVE Ikea

I fucking LOVE Ikea

I fucking LOVE Ikea

I fucking LOVE Ikea



4 comments:

  1. Αχ κακό κοριτσάκι τι μας έχεις κάνει...μας έλειψες , μην αργήσεις τόσο καιρό να ξανα-ποστάρεις...

    ReplyDelete
  2. Κι ότι το ευχήθηκα να μην εξαφανιστείς πάλι , εσύ πουθενά...πώς θα γίνει να μας τιμάς πιο συχνά με την παρουσία σου ?

    ReplyDelete
  3. I really enjoyed this piece, – thanks so much for articulating fantasy v. reality in such a sweet, engaging way. A pleasure to read!

    ReplyDelete

Thanks for your hot comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

30 Days Top 10